Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
26 27 28 29 30 1
Krajský přebor družstev st. žactva, 1. kolo, Hodonín (ODLOŽENO)
2
3 4 5 6 7 8
Mistrovství Moravy a Slezska družstev mládeže, 1. kolo, Ostrava-Vítkovice (ODLOŽENO)
9
10 11 12 13 14 15
Krajský přebor družstev st. žactva, 2. kolo, Znojmo (ODLOŽENO)
16
17 18 19 20 21 22
II. liga mužů a žen, 1. kolo, Vyškov (ZRUŠENO)
23
KP družstev st. žactva, 3. kolo a MJMK st. žactva jednotl., Břeclav (ODLOŽENO)
Mistrovství Moravy a Slezska mladšího žactva jednotlivců, Slavkov u Brna (ODLOŽENO)
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5
Mistrovství Moravy a Slezska družstev mládeže, 2. kolo, Olomouc
6
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Trénink, hurá do toho a něco navíc

Trénink, hurá do toho a něco navíc



Dobrý den, 

dnes Vám posílám trénink od trenérky Jitky : 
Ahoj Aháčci,
 
tak jsem tu zas s tipem na Váš trénink. Venku je krásně, sluníčko svítí, takže vyrazíme ven. :-)
 
1.Začneme rozehřátím. Dáme si cca 500 m v parku, kolem domu..
2. rozcvička začneme od hlavy a rozhýbeme a protáhneme celé tělo.
3. zopakujeme si běžeckou abecedu - začneme liftingem- pohyb vychází z kotníků, dále dáme skipink - kolene zvedáme vysoko, předkopávky, zakopávky, 
   házenkářský poskok, běh stranou, běh pozpátku. Provádíme v rozsahu cca 10 - 20m.
4. teď si uděláme opičí dráhu.
   vymezte si nějaký větší prostor, kde budete běhat.
   1 dráha:  začneme skákat žabáky 10x, běžíme 10m, jdeme jako kačenky 5m, běžíme 10 m, děláme výpady při chůzi 5 m, u lavičky uděláme kliky 10x (opřeme se o lavičku- pokud není lavička děláme je o zem), běžíme slalom mezi stromy nebo si ho sami vytvoříme z kamínků nebo z toho, co máte po ruce.
 
   2 dráha:  začneme poskoky na jedné noze, běžíme 10m, poskoky snožmo 5m, běh pozpátku 10m, skok z místa, zaskáčeme panáka10x, běh 10 m, provedeme dřepy10x, běh stranou.
 
Každou dráhu si proběhněte 5 krát. Mezi každou si dejte asi minutu pauzu.
 
5. Zahrajeme si na honěnou. Jeden honí ostatní utíkají. Pokud je Vás málo ( jen dva), tak jeden honí, druhý utíká. Kdo je chycen udělá pět dřepů a začne zase honit. A tak se střídáte. 
6. Dejte si zase několik rovinek cca 40 m 5-6 x. Běžíme je naplno. 
7. Nakonec dáme výklus cca 500m.
 
To je pro dnešek vše. Nezapomínejte posílat fotečky a videa a hlavně nezapomínejte běhat a chodit, ať máme co nejvíce naběháno a nachozeno.:-)
 
 
Dále mám pro vás další osmisměrku, kterou najdete viz: Osmisměrka.doc
 
Příští týden bude trénink online v úterý s trenerkou Terezkou. Ještě se vám trenérka ozve co a jak, ale čas by měl být o půl 5.
Tak jen ať víte trošku dopředu.
 

 
Dovoluji si také poprosit vás všechny, o hlasy do tradiční ankety Sportovec Vyškova 2020. Máme i v tomto ročníku městské ankety své zástupce, ti dosáhli krásných sportovních úspěchů a reprezentovali nejen sebe, ale také klub, všechny trenéry, kteří v klubu pracují a v neposlední řadě také své parťáky atlety, s kterými útrapy tréninků absolvují. Je to tedy z velké části kolektivní dílo a o to radostnější je potom i výsledek hlasování v případě, že se najdou potřebné hlasy velkého atletického kolektivu. Prosím tedy o hlasy pro  vás sympatické sportovce, hlasovat lze přes:  
 
https://www.ahavyskov.cz/…zka
 
Za každý hlas váš, vašich rodinných příslušníků, či známých, vám sportovci děkují.
Ti kdo jste již hlasovali mockrát za vaše hlasy děkujeme. Hlasování je do 22.1.2021 .
 
S pozdravem

--
Kristýna Sedláková
Vedoucí trenérka přípravek AHA Vyškov
Tel.739656868