Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13
4 K - Kontrolní kolečko kolem Kačáku
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
MČR ve vícebojích M a Ž v hale, Praha
14
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
MČR ve vícebojích M a Ž v hale, Praha
15
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
16
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
17
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
18
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
19
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
20
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
MČR mužů a žen v hale v Ostravě
21
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
MČR mužů a žen v hale v Ostravě
22
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
23
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
24
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
25
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
26
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
27
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
28
ATLETICKÁ VÝZVA 2021 ve Vyškově
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Trénink, hurá do toho a něco navíc

Trénink, hurá do toho a něco navíc



Dobrý den, 

dnes Vám posílám trénink od trenérky Jitky : 
Ahoj Aháčci,
 
tak jsem tu zas s tipem na Váš trénink. Venku je krásně, sluníčko svítí, takže vyrazíme ven. :-)
 
1.Začneme rozehřátím. Dáme si cca 500 m v parku, kolem domu..
2. rozcvička začneme od hlavy a rozhýbeme a protáhneme celé tělo.
3. zopakujeme si běžeckou abecedu - začneme liftingem- pohyb vychází z kotníků, dále dáme skipink - kolene zvedáme vysoko, předkopávky, zakopávky, 
   házenkářský poskok, běh stranou, běh pozpátku. Provádíme v rozsahu cca 10 - 20m.
4. teď si uděláme opičí dráhu.
   vymezte si nějaký větší prostor, kde budete běhat.
   1 dráha:  začneme skákat žabáky 10x, běžíme 10m, jdeme jako kačenky 5m, běžíme 10 m, děláme výpady při chůzi 5 m, u lavičky uděláme kliky 10x (opřeme se o lavičku- pokud není lavička děláme je o zem), běžíme slalom mezi stromy nebo si ho sami vytvoříme z kamínků nebo z toho, co máte po ruce.
 
   2 dráha:  začneme poskoky na jedné noze, běžíme 10m, poskoky snožmo 5m, běh pozpátku 10m, skok z místa, zaskáčeme panáka10x, běh 10 m, provedeme dřepy10x, běh stranou.
 
Každou dráhu si proběhněte 5 krát. Mezi každou si dejte asi minutu pauzu.
 
5. Zahrajeme si na honěnou. Jeden honí ostatní utíkají. Pokud je Vás málo ( jen dva), tak jeden honí, druhý utíká. Kdo je chycen udělá pět dřepů a začne zase honit. A tak se střídáte. 
6. Dejte si zase několik rovinek cca 40 m 5-6 x. Běžíme je naplno. 
7. Nakonec dáme výklus cca 500m.
 
To je pro dnešek vše. Nezapomínejte posílat fotečky a videa a hlavně nezapomínejte běhat a chodit, ať máme co nejvíce naběháno a nachozeno.:-)
 
 
Dále mám pro vás další osmisměrku, kterou najdete viz: Osmisměrka.doc
 
Příští týden bude trénink online v úterý s trenerkou Terezkou. Ještě se vám trenérka ozve co a jak, ale čas by měl být o půl 5.
Tak jen ať víte trošku dopředu.
 

 
Dovoluji si také poprosit vás všechny, o hlasy do tradiční ankety Sportovec Vyškova 2020. Máme i v tomto ročníku městské ankety své zástupce, ti dosáhli krásných sportovních úspěchů a reprezentovali nejen sebe, ale také klub, všechny trenéry, kteří v klubu pracují a v neposlední řadě také své parťáky atlety, s kterými útrapy tréninků absolvují. Je to tedy z velké části kolektivní dílo a o to radostnější je potom i výsledek hlasování v případě, že se najdou potřebné hlasy velkého atletického kolektivu. Prosím tedy o hlasy pro  vás sympatické sportovce, hlasovat lze přes:  
 
https://www.ahavyskov.cz/…zka
 
Za každý hlas váš, vašich rodinných příslušníků, či známých, vám sportovci děkují.
Ti kdo jste již hlasovali mockrát za vaše hlasy děkujeme. Hlasování je do 22.1.2021 .
 
S pozdravem

--
Kristýna Sedláková
Vedoucí trenérka přípravek AHA Vyškov
Tel.739656868