Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
27 28
Zlatá tretra Ostrava (Zlatý mítink WACT), 28. 5. 2024, Ostrava
29 30 31
SKOK VYSOKÝ NA LETŇÁKU (klubový závod), Vyškov ZŠ a MŠ Vyškov, Letní pole
1
Mistrovství M a Sl družstev mládeže, 2. kolo, Olomouc
2
Mistrovství Moravy a Slezska st. žactva jednotlivců, Znojmo
3
Memoriál Josefa Odložila - DUKLA mítink, Praha
4
Atletika pro celou rodinu, Vyškov
5 6 7 8 9
II. liga M a Ž, sk. E, 3. kolo, Otrokovice
Mistrovství Moravy a Slezska ml. žactva jednotlivců, Ostrava - Poruba
10 11
KLAP, 2. kolo, Brno
12 13
Joklův memoriál, Vyškov
Finále Mistrovství JMKAS družstev st. žactva, Břeclav
14 15
Mistrovství ČR mládeže, Ostrava
16
Mistrovství ČR mládeže, Ostrava
17 18
MEMORIÁLY ve Vyškově - 18. 6. 2024
19 20 21
Mistrovství Moravy a Slezska ve vícebojích všech kategorií, Třinec
22
Mistrovství Moravy a Slezska ve vícebojích všech kategorií, Třinec
23
24 25
České akademické hry - ATLETIKA, Liberec
Letní olympiáda dětí a mládeže, České Budějovice
26
Letní olympiáda dětí a mládeže, České Budějovice
27
Letní olympiáda dětí a mládeže, České Budějovice
28 29
Mistrovství ČR mužů a žen, Zlín
30
Mistrovství ČR mužů a žen, Zlín
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Trenérky pro Aháčky

Trenérky pro Aháčky



Ahoj všichni sportu chtivý,

posílám Vám trénink od trenérky Jitušky.
Makejte na sobě a snad se brzy spolu uvidíme.
 
Ahoj Aháčci,
 
opět tu máme  čtvrtek a s ním spojený trénink.
Nejdříve bych chtěla všechny pochválit, kteří jste se zúčastnili výzev. Bylo vás opravdu mnoho a byli jste všichni úžasní. Gratuluji všem, co se umístili na předních místech. Komu to nevyšlo, to vůbec nevadí, důležité je se zúčastnit a udělat něco pro své zdraví a kondici.
Takže ještě jednou všem vám blahopřeji.
Ale zpět k dnešnímu tréninku. Dnes půjdeme ven. I když je venku zima, tak sluníčko nám svítí a když se oblečete, tak to určitě zvládnete.
 
1. Nejdříve se zahřejeme. Budeme běhat. Můžete běhat na místě a nebo v nějakém kolečku a na tlesknutí se vždy zastavíte a uděláte cca 5 s nějaký cvik. 
    O tlesknutí poproste rodiče. No a z těch cviků můžete dělat třeba dřep, klik, angličák, poskoky na místě, panáka, běžecký pohyb pažemi, tlesknutí do dlaní, prostě co vás napadne. Dělejte cca 5 min.
 
2. Následuje rozcvička - rozhýbat celé tělo je důležité.
                                       na konci rozcvičky udělejte 10 dřepů, 10 kliků, 10 angličáků
 
3. Teď dáme abecedu - dnes dáme zvířátkovou. Vymezte si prostor cca 10m a každý cvik uděláme tam i zpět.
               začneme jako myšky - chodíme po špičkách
                půjdeme jako medvědi - chodíme po patách, rukama napodobujeme medvěda
               uděláme žabáky, kačenky
                půjdeme cval stranou jako koník
                půjdeme jako čáp - zvedáme vysoko nohu a uděláme dlouhý krok, ruka napodobujeme klapání zobákem
                uděláme opici - půjdeme po čtyřech, ale pozor ne po kolenou, ale po celých chodidlech a ruce jsou na zemi.
                ještě uděláme raka
                přidejte si ještě zakopávky, dlouhou nohu ( běžíme a nohy jsou napnuté v kolenou), skipink a běh pozpátku.
 
4. dnes natrénujeme skok z místa. 
       postavte se na pomyslnou čáru, zhoupněte se v kolenou, odrazte se a snažte se skočit co nejdál. Zlepšili jste se od minula? Zopakujte cca 4-5x
       potom vyzkoušíme pěti skok. Pěti plynulými skoky skočte co nejdál. Pak si vymezte prostor asi 10m a zkuste ho skočit snožmo na co nejmenší počet skoků. Pak tuto stejnou vzdálenost zkuste přeskákat na snožmo, ale skokově (to je, střídavě se odrážíte z jedné nohy na druhou - tzv. odpichy).
 
5. vyběhněte si nějaké schody- nejdříve běžíme plynule po jednom schodu, pak skáčeme snožmo, po jedné noze , po druhé, stranou, vyběhněte schody ob jeden schod. Pokud nemáte poblíž schody, vyběhnete si nějaký kopec. A když není ani kopec, tak to udělejte na rovině (stačí 20 m).
 
6. Dejte si pár rovinek - cca 40 -  50m  a běžíme je 6 - 7 x. Snažte se běžet naplno. Běžíme tam a zpátky se vracíme poskočnou chůzí.
 
7. na závěr si zahrajte na honěnou. Kdo je chycen, udělá 5 dřepů a honí  ten, co byl chycen. 
 Dome se pak protáhněte a opět si dejte pár skoků přes švihadlo. Skákejte 30 s, pak si dejte 30 s pauzu a opět skákejte 30 s.
 
 
To bude pro dnešek vše. Opatrujte se, posílejte fotečky a videa, ať vás aspoň můžeme trochu vidět. Mějte se krásně. :-):-)
 
Zdraví Vás vaši trenéři ( Jitka, Laďa, Kuba) :-):-PB-)
 

--
Kristýna Sedláková
Vedoucí trenérka přípravek AHA Vyškov
Tel.739656868