Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31
Valná hromada AHA Vyškov v úterý 31.8.2021 - POZVÁNKA
1 2
Semifinále "A" Mistrovství Moravy a Slezska družstev st. žactva, Vyškov
3 4
Baráž o I. ligu mužů a žen, Vítkovice
5
Mistrovství ČR družstev mužů a žen, Břeclav
6 7 8 9
Krajský přebor družstev mladších žáků a ml. žákyň, sk. B, 2. kolo, Vyškov
10
AHA tyčka, Vyškov
11
Mistrovství Moravy a Slezska družstev mládeže, 3. kolo, Břeclav
12
13 14 15 16
Mistrovství JMK družstev ml. žáků a ml. žákyň, Břeclav
17 18
Mistrovství ČR žactva jednotlivců, Mladá Boleslav
Mistrovství Moravy a Slezska mladšího žactva jednotlivců, Olomouc
19
Krajské finále atletických přípravek (KLAP), Slavkov u Brna
Mistrovství ČR žactva jednotlivců, Mladá Boleslav
20 21 22 23
Zdravá výživa aneb atletika pro rodinu, Vyškov
24 25 26
Semifinále M MaSl družstev mladších žáků a žákyň, Brno
27 28 29 30 1
Atletický 4-boj s vloženou disciplínou 150 m
2
Pístovická riviéra, Pístovice
3
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Aháčci, pozdrav trenérů - do toho!

Aháčci, pozdrav trenérů - do toho!



Ahoj Aháčci a milý rodiče,
všechny Vás zdravím v novém roce. Věřím, že jste se přes Vánoce měli krásně, že jste pod stromečkem našli, co jste si přáli a hlavně, že zůstáváte zdraví.
 Na všechny z Vás jsme se těšili, že se opět uvidíme, ale bohužel je situace jiná. A protože se nemůžeme zase potkávat, tak jak bychom si přáli, budeme opět trénovat distanční formou. Je to škoda, ale to zvládneme.
Takže začínáme.
Dnes zůstaneme doma a uděláme si kruhový trénink. 
1. nejdříve se zahřejeme - budeme skákat panáka cca 30s, potom skáčeme snožmo na místě (jako přes švihadlo), skáčeme snožmo dopředu, vzad, do stran, dále běžíme na místě, běžíme na místě a zvedáme vysoko kolena, zakopáváme a předkopáváme ( tak jak u abecedy).
2. uděláme si rozcvičku  - začínáme od hlavy a rozcvičíme celé tělo ( každý cvik cca 6- 8 opakování).
3 začínáme kruhový trénink - každý cvik provádíme 30 s a pak máme 30s pauzu. Uděláme si 3 série a mezi každou bude  2 minuty pauza.
    +  dřepy
    +  kliky (kluci klučičí, holky mohou holčičí na kolenou)
    +  výpady - střídáme nohy
    +  prkno - uděláme vzpor na předloktí a snažime se držet trup rovně, neprohýbáme se v zádech a ani zadeček nedáváme              moc nahoru
    +  angličáky  - stoj, dřep, vzpor na rukou, dřep a výskok
    +  leh na břiše, hlava položená na čele a rukama plaveme prsa
     + člunkový běh - postavte si dvě mety (láhev, papuč aj.) ve vzdálenosti cca 5 m a běhejte od jedné k druhé a tvořte při                    běhu osmičku.
3. na závěr se nezapomeňte protáhnout. ( kobra, motýlek, diamant, kočičí hřbet atd.,).
 
Nezapomínejte se fotit a posílat fotky na tento email nebo na email paní Kristýny Sedlíkové ( k.sedlakova1@seznam.cz).
Mějte se krásně a těšíme se na Vás opět ve čtvrtek.
S pozdravem Vaši trenéři Jitka Derková, Jakub Derka, Vladimír Jiříček, Jitka Formánková

Rychlá odpověď